En alldeles ovanligt vanlig dag

Jag är på bra humör, när jag väl kom upp ur sängen så blev allt bara bättre. Mitt stora problem är att komma till den punkten då jag faktiskt kommer upp ur sängen. Nu sitter jag på jobbet och känner mig nöjd med mig själv efter att jag skrivit klart mitt Taizéprat till imorgon och nästan organiserat bilderna i en bra ordning.

En annan sak som gör mig på bra humör är att vi ska ha storMAS idag, alltså hela församlingens personal ska samlas till ett gemensamt möte. Det tycker jag är så roligt. Det är stimulerande att möta de som jobbar i de andra kyrkorna och roligt att se några andra än de personer som jag arbetar med. Jag gläder mig mycket. Framförallt därför att det finns många trevliga figurer bland mina arbetskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0