Jag vill åka till Stockholm, typ nu

Idag har jag fått mail från en av alla mina vänner i  Stockholm med en rolig nyhet. Bara att få ett mail från henne var roligt, men att det också innehöll goda nyheter gjorde mig väldigt glad.

Förra veckan smsade jag ganska mycket med en annan Stockholmsvän, och när jag flyttade bilder från min stationära dator till min söta laptop så kunde jag inte låta bli att titta på bilderna från i somras. Samtidigt pågår ett lite mer regelbundet mailande med en tredje vän.

Summan av kardemumman; jag vill åka till Stockholm, typ nu. Jag vill inte vänta till april, och ännu mindre till augusti. Nu, nu, nu vill jag åka till Stockholm. Det är bäst jag tar mig samman och andas några gånger så inte konfirmanderna tror att jag är alldeles knäpp. Eftermiddagen har i alla fall, mellan predikofunderande ägnats åt att surfa runt och leta efter ett billigt vandrarhem, centralt i Stockholm.

Någon därute som har ett bra förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0