Sovmorgon med förhinder

Jag hade planerat en låååång skön sovmorgon, vilket det visserligen blev till sist. Helt okomplicerat var det dock inte. Klockan 7 i morse vaknade jag med panikont i magen. Det var så att jag svor en ramsa över att var kvinna innan jag masade mig upp och fixade i ordning några knäckemackor, hämtade tidningen och stoppade i mig en Ipren. Sedan blev livet lite lättare igen. Så jag kröp ner i sängen, läste lite tidning och knaprade knäckemackor. frös lite och kröp ner lite till under täcket, där jag faktiskt somnade igen. Så nu är jag nyvaken och på fix, städ och rensar humör. Så här ska städas!!!

Det är bäst att passa på innan lusten försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0