Dagsrapport

En lite rolig dagsrapport som jag hittade på flera ställen ute i bloggvärlden. Eftersom jag just nu är grymt uttråkad på jobbet så gör jag den istället.

  1. Vädret utanför mitt fönster: Mulet, solen försöker titta fram 
  2. Lyssnar på just nu: RIA som lagar mat i köket
  3. I går gick jag och lade mig: strax innan midnatt
  4. I dag vaknade jag: När klockan ringde strax efter åtta
  5. Jag har på mig: Jeans, svart tröja och min vinröda favoritkofta
  6. Senaste person som ringde mig: Det var nog R eller möjligtvis min mor
  7. Senaste person som jag ringde upp: Min mor
  8. Senaste person som skickade sms till mig: Åsa :-)
  9. Senaste person som jag skickade sms till: Finaste Annika :-)
  10. Senaste vän jag addade på Facebook: Yvonne, kanske....
  11. Som addade dig: Ingen anning..... 
  12. Senaste person som mejlade mig: Studentprästen som skickade en affisch om juni månads Taizéresa.
  13. Sista sajt som jag kollade på: http://karinlangstromvinge.blogspot.com
  14. Ska göra idag: Göra agendor till söndagens gudstjänst, ringa i kyrkklockorna (själaringning), spela piano på andakt, vara på Café Marta, sen är det färdigjobbat. Då återstår bara ett besök på biblioteket innan jag får ägna mig åt min favoritsysselsättning. Ligga på soffan och göra ingenting.
  15. Bra eller dålig dag idag? Än så länge rätt medioker. Jag hoppas på ett uppsving så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0