Lagen om alltings jävlighet

Det är stopp i avloppet i badrummet. Duschvattnet rinner inte undan. Det gjorde inte mitt redan låga humör mycket bättre. Vad är det mer som ska gå sönder, och inte fungera? Pessimisten i mig talar idag.

Jag är riktigt jävlig och gnällig idag. Så jag ska akta mig för att prata med för mycket människor. Någon medmänsklighet har jag ändå kvar och vill inte låta ilskan gå ut över någon som inte förtjänar det. Självklart är det jag som har fikan på personalsamlingen också. Skit, skit, skit!

Jag återkommer när jag är på bättre humör, och lite mindre omogen.

Kommentarer
Postat av: Arne

När man har nått botten kan det i alla fall inte bli värre. Det är ett positivt sätt att se på saken. Hoppas ilskan går över fort och att grunden för det hela reder ut sig på bra sätt.

2008-03-11 @ 19:07:28
URL: http://arnering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0