Små värdsliga problem

Idag är jag bortbjuden på knytis hos min handledare, hans familj och resten av det kollektivet de bor i. Det ska bli trevligt även om jag ärligt talat inte är på humör. Jag borde också på börja mitt bidrag vilket är Chokladmuffins. Jag bakade en sats igår kväll för att hålla mig vaken fram till midnattsmässan men 15 muffins räcker inte så långt. Jag borde verkligen ta tag idet. Helst vill jag hinna diska och plocka ordning lite innan jag går också. Jag har ca 1,5 timme på mig. Jag är så himla bra på att skjuta upp saker.

Dessutom känns det som om jag ska börja gråta och jag vet inte riktigt varför. Ibland beter jag mig alldeles ologiskt. Jag förstår inte hur det går ihop sig riktigt. Jag antar att livet bara är ibland.

Förut idag satt jag dessutom och läste bloggar så länge att jag brände riset, så det var bara att börja om igen. Det sista av mina små värdsliga problem är att jag inte vet alls vad jag ska ha på mig. Min garderob skulle behöva en rejäl uppfräschning. Detta kommer dock inte hända förrän i augusti, så jag får stå ut till dess.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag såg dig på centralen idag XD

2008-03-23 @ 18:54:32
URL: http://sillalyster.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0