Överväldigad

Jag får aldrig paket mitt i sommaren. Undantaget förra året då jag tog studenten. Jag får paket till jul, eftersom min födelsedag ligger alldeles i samband med denna högtid. Därför känner jag mig alldeles bortskämd och överväldigad av alla fina ord, och paket jag har fått idag. Vi hade vår sista träff med gemenskapsträffen. Ni som känner mig vet att jag dessutom är en smula blödig, så jag log och kände hur tårarna samtidigt liksom fanns precis i närheten.

Så idag fick jag de äldre damernas stora uppskattande ord, och ett pralinfat. Det var från allihopa. Dessutom fick jag ett litet fint kollage som prästen G hade gjort med två bilder, och en brödduk som en av damerna själv har broderat. Jag är överväldigad, förstummad och tydligen mer omtyckt än jag anade. Inget fel i det, snarare något mycket gott.

"Man glömmer inte dem som varit volontärer här" var det någon som sa. Jag kommer nog aldrig att glömma Hammarkullen heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0