Värdeförskjutning

Jag anar en värdeförskjutning i mitt liv. Jag värderar annorlunda idag än för bara ett år sedan. Jag gör andra val, en del saker är inte så viktiga längre. Jag har inget problem med att välja det som är bra för mig. Jag har blivit mycket bättre på det. Jag väljer bort vänner som gör mig illa, och väljer vänner som gör mig glad, som passar mig. Jag kan inte göra alla till lags, men jag kan i allafall få må bra. Jag kan välja för min egen skull och när jag mår bra så trivs andra människor med mig. Då kan jag ge av mig själv på ett helt annat sätt.

God is great, life is good :-)

Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Det är väl det som är personlig utveckling... Grattis.

2008-05-12 @ 19:07:53
Postat av: Sofia

Åh det låter så bra! Snart har vi känt varandra i ett helt år! det är konstigt vad fort tiden går...Men jag kunde inte ha mera tur som har fått den möjligheten att lära känna dig! Och att jag fortfarande får vara din vän! Bamsekramar Sofia

2008-05-12 @ 19:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0